Monday, 19 May 2008

10 minute de somn

De multe ori cand fac o pauza din invatat, imi iau cartea si ma arunc pe canapea...Dintr-un capitol propus se fac doua, se fac trei...Ma uit la ceas, e 17,30. Mai stau putin. Secundele trec, dau pagina mai departe, dar ajung si la acel minut cand raman cu privirea atintita pe pagina, cand simt somnul pe la gene, cand mi se inchid ochii si cand asa ghemuita pe canapea cu cartea sprijinita pe piept cad in cel mai dulce si profund somn...E somnul unde navigam cu viteza luminii, unde devenim una cu eroii din carti, unde suntem in doua locuri deodata, unde plangem si radem in acelasi timp, unde ne aducem aminte de trecut si ne vedem viitorul, unde tresarim si cu puternice batai de inima ne trezim! Revenim la realitate, ne doare spatele pentru ca am amortit, ne deranjeaza lumina ce nu am stins-o. Ma uit speriata la ceas...17,40... au trecut doar 10 minute, dar mi s-a parut o vesnicie. Am strabatut atatea locuri, am sperat si am iubit, am vazut soarele si m-am plimbat prin ploaie...si totul in doar 10 minute...Am cascat usor si am dat pagina mai departe...

No comments: