Sunday, 11 May 2008

9 mai

"Unde mergem?" "Lasa, vezi tu!" "La ce ora?" "La opt, ca de obicei, in Unirii." (zambeste) "Bine!" ( nedumerita) Sper sa nu ajung prea tarziu (in gand) "O sa iti placa!" ( strangere de mana, scurta imbratisare) (ora opt) "Si totusi!! Ce facem??" "Nu mai intreba! Vin-o! Intarziem." (zambeste din nou, strangere mai puternica de mana) "E deosebit." (in gand) (ora noua, pe malul Begai, ziua Europei, concert de muzica clasica, lumanari plutitoare, zambete, emotii, poze, intuneric, stele, muzica, "Valurile Dunarii", "Bolero", "Clar de luna", e minunat, jocuri de foc) "Am vrut sa iti fac o surpriza!" ( zambet plin de emotii) "Iti multumesc, nu am cuvinte! E superb!" (voce tremuranda, strangere de mana, batai puternice de inima). (Lumina lumanarilor pe apa, plutim departe, visam, ne lasam sedusi de muzica, devenim note muzicale, ne tinem de mana, iute un sarut pe obraz...a vrut sa fie o surpriza....e deosebit) La sfarsit artificii, toata lumea in picioare, aplauda, aplaudam si noi, el face poze. Privesc ca un copil mic spre artificii si imi pun dorinte, iar cu coada ochilui il urmaresc....e deosebit. Foc, zgomot, culori, lumini, multe artificii pe cer...multe artificii in mine, o flacara ce arda neincetat...E deosebit....

1 comment:

Hellene, tomata cu scufiţă said...

Sorry de offtopic: imi place foarte mult citatul din Iona de la profilul tau. Am si eu cateva adunate de cand am citit piesa si ar trebui sa le postez odata.
Happy blogging. :)