Sunday, 18 May 2008

De la tine pentru mine

Ii aud pasii in gradina. Stateam pe terasa si ma chinuiam cu interpretarea poeziilor lui Bacovia. Nici ca imi doream ceva mai mult....Doamne cat pesimism!!! Ridic privirea si il vad pe tata, care imi zambeste cu o fata senina... "Poftim! L-am cules pentru tine. E proaspat luat din gradina." Imi intinde trandafirul. "Tati!! Multumesc!" E tot ce pot sa-i spun si ma arunc asupra lui cu o puternica imbratisare. Il sarut pe ambii obraji. E frumos, dar si ciudat in acelasi timp sa primesc un astfel de cadou. De obicei eu si cu tata nu ne aratam sentimentele asa direct, pe fata si nici nu ne oferim prea des alintari sau dezmierdari. Trandafirul mi-a spus multe! A vazut bucuria mea pe chip si a plecat. Ca un copil mic ce a primit o jucarie noua, sau o bombonica colorata am fugit la mama, aratandu-i indata ce am primit: un trandafir de la tata!

No comments: