Saturday, 17 May 2008

Roberto Fonseca

15 Mai, ora 19,45. Astept nerabdatoare in fata filarmonicii din Timisoara. Sunt uimita cata lume s-a adunat deja si mai ales cati cunoscuti. Ne facem cu mana, mai schimbam o vorba si in sfarsit, uite-i si pe prietenii mei. Sunt emotionata. Concert Roberto Fonseca! Am venit pentru prima oara la filarmonica (rusinica!!) , iar lumea din jurul meu, afisele si cd-urile ce se vand la intrare ma atrag destul de repede in atmosfera muzicii cubaneze! Incredibil! Intreaga sala este plina si agitata, fiecare cautandu-si locul. Mai sunt cateva minute si pe fetele noastre se poate observa acea expresie de curiozitate, asteptare si uimire. Se face intuneric in sala, lumina cade doar pe scena, ne tinem toti respiratia si deodata apare....Roberto Fonseca si echipa lui. Aplauze, incantare! Cu primele acorduri patrundem deja in lumea muzicii, in lumea sunetelor, in lumea lui Roberto Fonseca. Timp de aproape doua ore admiram ca si transpusi si ne lasam furati de concertul acestor cubanezi. Patrundem in alta sfera, o sfera unde jazzul, muzica clasica si muzica traditionala cubaneza coexista intr-o armonie de nedescris. Am parasit sala cu un entuziasm si o exaltare ce de mult nu mi-au fost oferite la un astfel de concert. Si mai mult de atat, m-am ales cu un poster, o semnatura si chiar si o poza cu Roberto Fonseca! :) Pe curand, pana data viitoare!

No comments: