Saturday, 11 October 2008

Plimbare regala

Iti trebuie doar putina vointa sa renunti la patul comod si emisiunea preferata, o durere mai mare de cap incat sa inchizi laptopul, o nevoie exagerata de a respira... Am incuiat camera de la camin si m-am lasat in voia vantului si a soarelui de octombrie. O strada ce purta un lant auriu de copaci la gat si o tunica splendida de frunze fosnitoare si crocante, mi-a indicat directia spre parcul din apropiere. M-am simtit ca in povesti sau ca si o figura dintr-un tablou renumit, fata cu privire melancolica sau peisaj de toamna sau pur si simplu printre frunze. Am inspirat adanc si lent aerul copacilor. Covorul bogat de frunze m-a gadilat usor in talpa, facandu-ma sa rad. Mi-am alinat durerea ochilor si migrena cu portocaliu, galben, ruginiu, rosu inchis. Si deodata nu am mai fost singura! Mi-am dat seama cat de dor mi-a fost de aceasta toamna, cat de mult mi-a lipsit acel morman de frunze colorate, care imi provoaca de fiecare data dorinta de a ma arunca intr-o zi in mijlocul lor. Inca visez la acest joc copilaresc! Cu gandul de a nu mai pierde nici o zi din toamna aurie (cum o numesc eu in aceasta perioada) am grabit pasii pentru a-mi fotografia peisajul in suflet.

No comments: