Friday, 3 October 2008

Primele impresii

Ne-am imbratisat, ne-am pupat, ne-am urat drum bun si succes...Ei la dreapta acasa, eu la stanga in facultate. Si asa mi-a inceput viata de student: cu harta in mana, cu geanta plina de foi si documente pe umar, cu ochii mari cat cepele, cu inima zvacnindu-mi in piept, cu pasi grabiti pe strazile Vienei! Pentru prima oara stau la camin, unde sunt nevoita sa impart baia si bucataria cu inca 3 fete. Nu le-am cunoscut inca pe toate(inca nu au ajuns); cert este ca ne-am adunat din toate colturile lumii. Am vizitat Australia, Polonia, Ungaria, Grecia, Spania si inca multe altele. Ma trezesc dimineata vorbind engleza si ma culc spunand "noapte buna" in germana. Imi fac singura cumparaturile si trebuie sa ma gandesc ce cumpar, cat costa,etc,etc. Nu mai port la mine doar buletinul fetei de 14 ani, ci si cardul bancar, carnetul unei studente de 18 ani, abonamentul pe toate mijloacele de transport in comun, abonamentul la cursul de salsa si in curand si tichetul sa imi pot spala hainele in spalatoria caminului. Daca inainte imi prindeam toti cei 27 de colegi de clasa intr-o singura privire, la 900 de studenti intr-o sala, nu mai fac fata, nici macar cu noua mea pereche de ochelari. Inceputul facultatii? Groaznic! Sunt eu si doar eu. Invat pentru mine si nimeni altcineva. Imi aleg eu drumul spre succes si tot eu sunt cea care imi pun paie pe foc. O adevarata provocare! Sunt Alice in "Tara Minunilor", sunt doar un punct in miscare invelit in paltonul meu mov, sunt niste pasi nesiguri in ploaie, sunt un glas fara sunet, sunt un tremur, o vibratie, un suflu, o emotie, intr-o lume straina, intr-o lume unde totusi ploaia ma mangaie, facultatea devine un palat, iar eu...incerc sa devin regina. Am dat fila mai departe...

No comments: