Sunday, 30 November 2008

Cateva luni mai tarziu

Anul trecut in vara motaiam pe terasa...lasam ultimele raze de soare sa se scalde pe chipul meu... Ne-am uitat impreuna la "The Lake House". Nu am inteles eu foarte multe din film, dar eram bucuroasa ca ne uitam impreuna si nu am inteles nici de ce ai plans la sfarsit... Aproape ca si in film, cateva luni mai tarziu, am revazut intr-o seara povestea imaginara de dragoste dintre Kate si Alex. A fost pur intamplator. Am stat pe aceeasi canapea si am urmarit nemiscata si aproape fara sa respir ce se derula pe ecranul din fata mea....si am plans mult....dar de data asta m-am uitat singura.... A fost totusi un moment frumos, un moment de amintire...o amintire ce-si face mereu loc in suflet, o amintire ce niciodata nu va rugini, a fost frumos....

No comments: