Thursday, 6 November 2008

Cu entuziasmul la pachet!

Vreau sa scriu, vreau sa scriu, vreau sa scriu!!!!!! Muzica asta imi suna mereu in urechi...dar pur si simplu nu am timp sa scriu atata de des si de repede precum ascult melodiile. Ei bine, azi mi-am facut ceva timp, mai bine zis am lasat pentru cateva clipe deoparte lucrurile gen facut curat in camera, invatat pentru faculta. Daca azi nu scriu, explodez!!! Duminica trecuta am vazut un musical "The Producers" si am parasit sala teatrului cu cel mai placut sentiment posibil, cu cea mai mare dorinta de a vedea cat mai multe reprezentatii de acum in colo. Nota 10 de la costume, machiaj, pana la prezenta scenica in sine, mimica si gesturile actorilor, acustica salii si vocile personajelor, toate reunite intr-un spectacol, care a ridicat publicul de pe scaune... Am destul de des insomnii...singurul avantaj a fost ca am urmarit foarte lucida actiunea din noaptea alegerii lui Obama. Dar sa trecem la adevaratul motiv care imi provoaca mancarime in degete si batai puternice de inima in piept. Azi am patruns in acel locas un noul sa imbina cu vechiul, unde miroase a praf sau a tehnologie ultra moderna, unde stai aplecat la o masa incarcata cu multe ziare si alte exemplare, unde vorbesti in soapta, unde trebuie sa te "cateri" pentru a ajunge in galerie, unde stand acolo sus ai senzatia ca esti in balconul Julietei, unde doar aruncand o privire pe geam cuprinzi intregul scuar al facultatii, observi niste vietati pe doua picioare care misuna dintr-o parte in alta...Azi am fost in biblioteca facultatii, un loc care mie imi ofera liniste si pace, unde stiu ca pot gasi raspunsul la intrebarile mele...un loc unde nu mai sunt eu ci eroina din carti, o teorie, o definitie, o formula chimica, o adevarata filozofie, mintea umana....respir si ma transform, inchid ochii si ma arunca in infinit... A doua experienta care mi-a adus de asemenea o enorma bucurie a fost faptul ca de trei zile degust difertie sortimente de ceai, care se ofera gratis in fata facultatii, ma asez pe treptele palatului si ca o soparla ma incalzec la soare, lasand lichidul de "Apricot Dream", sau "Kamillentee" sau "Red orange" sa imi spele sufletul....Imi place sa vad lumea cu paharul de ceai in mana, sa vad acei nori aproape transparenti care mie imi aburesc ochelarii dar pisca pana la o pala roaseata obrajii trecatorilor. Imi place sa vad lumea oprindu-se din drum pentru ca "it's time to have a cup of tea" si imi place sa-i vad cum se aseaza pe unde apuca, doar doar sa inhaleze cat mai profund din licoarea minune. Si daca nu stiati, sambata se sarbatoreste aici in Viena ziua ceaiului! Pe la urechi mi-a ajuns si vestea ca ar fi defapt ziua internationala a ceaiului. Aburii de portocala m-au indrumat spre casa ceaiurilor unde mi-a scaldat ochii in culori, muzica chillout, biscuiti glazurati si multe multe arome misterioase de ceai.... Traiesc inca in lumea ceaiului, plutesc inca pe un nor cu gust de menta, ma ascund in noua mea ceasca de ceai si visez si inspir vanilie, nucsoara, ciocolata, ierburi aromate, fructe uscate, scortisoara....bucurie, stare de bine, entuziasm, optimism, zambete...."Imi place sa traiesc in nori" ....

No comments: