Monday, 10 November 2008

In treacat

Am asteptat-o la gara. Nu puteam sa o las sa vina singura la 12 noaptea acasa...si in plus imi era foarte dor de ea...Trenu se opreste la linia 8. Nu coboara multi si majoritatea nu sunt asteptati de nimeni. Vad o pereche de ochelari, toata aburita, un corp micut si firav, tot adunat de frig, un troler mai mare decat persoana care se uita dezorientata in stanga si in dreapta, nestiind parca daca a coborat unde trebuie. Cum s-o fi lasat eu singura sa vina la mine, mai ales intr-un oras strain. Am prins repede de mana si am strans-o in brate. A simtit ca este in siguranta si i-am soptit la ureche : "Te iubesc mami!" Pentru un weekend am fost din nou "puiu mic si drag a lui mami" si am fost tratata ca o printesa. Am luat micul dejun in pijama, ne-am rasfatat cu ciocolata calda in oras, mami imi facea de fiecare data patul pana sa ajung sa ies din baie, mami pregatea cafeaua dimineata, mami statea cuminte pe canapea in timp ce eu incercam sa invat pentru facultate. Nu ma mai uitam la ceas pentru ca stiam ca imi va zice "Glori, tu nu mai ajungi, daca nu te grabesti". Colantii maro sunt proaspat cusuti si gata pentru a fi purtati. Tot in bratele mamei m-am cuibarit cu lacrimi in ochi pentru ca "eu nu mai suport ritmul de la faculta", "profesorul x este un adevarat bou", "chiar asa de greu este?" etc. Dar de fiecare data ma reapucam cu forte noi de treaba si cu increderea ca trebuie sa reusesc cumva cumva. Am baut ceai de fructe in pat, i-am simtit mana usoara plimbandu-se asa cum imi place prin parul meu. Nu stiu cum a trecut sfarsitul acesta de saptamana, dar stiu cum a sunat ceasul luni dimineata la 5, cum a deschis usa si s-a dus sa se spele, cum intre timp eu i-am pregatit cafeaua, cum o priveam cu ochii stransi din cauza becului, cum m-a luat strans in brate si m-a pupat pe ambii obraji, cum a deschis usa apartamentului si cum o figurina mica si slabuta a luat-o inainte pe coridor tragand un troler zgomotos dupa ea...Dupa ce trolerul a disparut dupa colt, am inchis si eu usa si-am oftat....m-am bagat in pat stiind ca peste doua ore trebuie sa ma scol, sa imi pregatesc micul dejun, sa ma duc la banca, sa imprumut carti de la facultate, sa imi citesc cursurile....acuma nu mai sunt "puiu lui mami"....

No comments: