Wednesday, 26 November 2008

Unde este apa calda?

Nu imi place sa las vasele pe masa sau langa chiuveta dupa ce am terminat de mancat. M-am obisnuit sa le spal imediat sau cateodata spal recipientele in care am gatit chiar inainte de a manca. Ma simt mai bine, mai curata, este totul mai armonios. Asa ca nu conteaza unde ma aflu, de regula incerc sa imi pastrez obiceiul. In timp ce ma chinuiam sa scap de resturile unui cascaval topit de pe farfurie, ma gandeam de ce apa care curge este usor racoroasa si nu calda, ba chiar fierbinte. Invart de robinet la maxim, in directia "calda" si dupa ce mai dau cu peria de cateva ori peste crusta cascavalului, simt cu apa imi ingheata mainile si tresar. Ah, apa calda este in cealalta directie. Uit de fiecare data, ca atunci cand ne-au reinstalat bucataria au facut si schimbarea asta stupida la robinet.Acuma, apa calda este in directia celei reci si cea rece, evident in directia celei calde. Dar cum sa fac eu sa tin minte asa? Tata se incurca de fiecare data si la fel ca si mine se joaca cu robinetul cand in dreapta cand in stanga. Am invartit de robinet in directia "buna", iar restul de cascaval s-a dizolvat indata sub puterea jetului fierbinte. Deodata mi-am adus aminte ce imi spusese mama intr-o zi, cand m-a observat chinuindu-ma la chiuveta cu jocul apei: "Este foarte simplu, apa calda este inspre camera ta, acolo unde se afla un alt sufletel cald." Am zambit si am dat robinetul la maxim. Vasele se aflau in aburi...dar...ce bine este sa fii din nou acasa...

No comments: