Tuesday, 2 December 2008

Cum este sa zbori printre nori...

Este aproape de necrezut cum intr-o singura privire pot cuprinde un oras intreg, o tara, campuri, ape, Dunarea! Este de necrezut cum in acelasi timp ma aflu in doua locuri, cum intr-un timp atata de scurt parcurg o distanta atata de mare. Pare imposibil! Si totusi am avut un sentiment placut sa ma stiu plutind printre nori sau chiar deasupra lor, sa stiu ca daca as putea sa intind mana afara pe geam, as atinge acei bulgari albi sau as gusta din vata de zahar. Intr-o singura clipa am fost eu stapana peste mari si tari, m-am transformat in Gulliver si in stomac nu am simtit greata ce o simte multa lume la primul zbor, ci o bucurie puierila, poate chiar naiva, un sentiment de exaltare. Am fost o pasare a cerului in zbor ce-si cauta o destinatie. Sub ochii mei lumea imi parea un imens covor, cu diferite modele, cu multe dungi verzi si maro, cu cate o linie albastra sau galbena si cu minuscule obiecte fie statice, fie in miscare...obiecte ce in limbajul curent se traduc prin case, blocuri, gospodarii, masini, camioane, etc. Lanurile aveau forma unui labirint, a unor dare in nisip, ce le trasam adesea cu degetu la mare....M-am simtit aproape de cer, aproape de lumina si uitandu-ma pe geam am schitat un zambet, lasand razele de soare sa imi arda obrajii...

No comments: