Thursday, 4 December 2008

Ganduri

Prin faptul ca aproape nimeni nu si-a dat seama ca m-am tuns imi dau seama cat de nesimnificativa trebuie sa fie figura mea pentru multi, cat de obisnuita si deloc interesanta trebuie sa fie imaginea cu care ramane o persoana in minte dupa ce m-a cunoscut, dupa ce mi-a vorbit, dupa ce a petrecut timp cu mine. De la a avea parul pana peste umeri pana la a ramane cu cele mai lungi suvite pe langa barbie mi se pare totusi o diferenta destul de mare si nu chiar de trecut cu vederea. Din pacate, cred ca mi se pare doar mie pentru ca lumea ma priveste la fel ca inainte. Nu m-am tuns ca sa primesc laude sau sa fiu admirata din toate partile, de catre oricine (oricum stiu ca este imposibil acest lucru in cazul meu), dar as fi vrut si eu sa simt acel viermisor in stomac si sa am acea roseata in obraji cand cineva iti spune : te-ai tuns! stiam eu! iti sta foarte bine! ti se potriveste! Imi ramane sa ma admir singura in oglinda si sa imi spun: da, arati altfel! Si apoi sa ies pe strada si sa fiu din nou acelasi pieton in miscare ce sunt pentru multi!

2 comments:

anaayana said...

Oamenii nu mai au răbdare să facă remarci non-egoiste. O să vezi, dacă începe să vorbească despre sine şi-i mai pui şi întrebări, nu-l mai interesează niciun detaliu din viaţa ta.

Hellene, tomata cu scufiţă said...

Poate la fete ai avea mai mult noroc sa isi dea seama, insa de la baieti sa n-ai nici o pretenti, ca astia nu observa nici daca ii pui sa stea langa tine la coafor. :P