Wednesday, 14 January 2009

Din sacul fericirii

-Si de ce nu? Am eu motivele mele.... -Imi spui si mie? -Nu stiu....sa iti dezvalui secretul? Este un lucru prea maret, un sentiment prea deosebit... -Dar vreau si eu sa stiu! De ce esti asa de egoista? -Nu sunt egoista, doar ca nu stiu cum sa ma exprim, nu stiu cum sa iti dovedesc, cum sa iti arat. -Nu conteaza cum! Vorbeste pur si simplu, gesticuleaza, ridica-te, plimba-te, canta, sopteste...este alegerea ta. Da-o-ncolo de ordine logica si cronologica a ideilor! Azi nu conteaza. -Bine, m-ai convins! Asculta: Pentru ca este un sentiment deosebit sa stii ca cei dragi se gandesc la tine, foarte multe mailuri, pentru ca ma face extrem de fericita sa fiu aproape cand sunt departe, 2 calendare in limba franceza, pentru ca am plans dimineata si m-am eliberat, fructe trase in ciocolata si Sacher Torte (yammmy), pentru ca realizezi ca esti totusi in sufletul unora, doua cutii de ceai, pentru ca merita sa existi si sa privesti ianinte, o carte si un "pachet de tigari" cu "tigari" facute din foi de literatura, pentru ca imi place sa fiu pupata pe obraji si imbratisata, o lumanare care sa imi lumineze fericirea....

No comments: