Saturday, 17 January 2009

Meniul de azi

Dupa ce am mancat si ultimul rest din supa mea crema de broccoli la plic (bleahhh) m-am hotarat sa imi arat adevarata valoare in "de-ale gatitului" si-am facut urmatorul fel. Nu l-am luat din nici o carte de bucate sau de pe net, ci pur si simplu am folosit ingredientele ce le aveam prin frigider/camara, cu ceea ce aveam chef sa mananc: Pui cu ananas, migdale si nudli (nu stiu de ce, dar asa mi-a venit sa le spun acuma acestor viermisori lunguieti si extrem de buni la gust). Se face foarte repede si foarte simplu. Ai nevoie doar de o tigaie si o oala in care sa fierbi inainte acesti nudli. In tigaie prajesti in ulei de masline bucatile de piept de pui, pana capata o culoare usor aurie, dupa aceea adaugi nudli, bucati de ananas, migdale si putina zeama din conserva de ananas. Se condimenteaza cu piper, sare si mirodenii de pui, dupa gust. Se prajeste totul mai departe in tigaie pana cand intreaga compozitie se transforma intr-o delicatete aurie. La sfarsit se stropeste cu putin sos dulce de soia, mai mult pentru aspect. Voilà! Pofta buna!

No comments: