Wednesday, 25 February 2009

Am fost regina

In urma unui alt test facut, se pare ca intr-o viata anterioara am fost regina, iar momentul meu de glorie il sarbatoream mereu pe 15 ianuarie, la doar doua zile dupa ziua mea actuala de nastere, 13 ianuarie. Quiz: Ce regina faimoasa esti? Regina Elisabeta I "Regina Elisabeta I a condus Anglia si Irlanda cu o mana de fier timp de 44 de ani, perioada ce a ramas cunoscuta in istorie ca “epoca elisabetana” sau “epoca de aur” a Angliei. Elisabeta I a fost o adevarata sustinatoare a artelor frumoase si a literaturii, unul dintre cei mai faimosi artisti din acea perioada fiind William Shakespeare. In ziua incoronarii Reginei Elisabeta, pe 15 ianuarie 1559, incepea o epoca a schimbarii pentru intregul regat. Ca si aceasta, ai o fire determinata si ambitioasa, insa una dintre cele mai importante calitati ale tale este faptul ca stii sa iti asumi responsabilitatile. Admiri bunul gust si apreciezi frumosul, avand gusturi clasice si rafinate."

2 comments:

kalliope said...

crezi in rencarnare?

Gloria said...

@kalliope: Nu m-am gandit niciodata serios la asta, dar in principiu nu cred. Sau ar trebui??