Friday, 1 May 2009

Clasic-și-nu-am-timp

Rețeta nr.1: Nu-am-deloc-timp: Se fierb orezul si legumele (din congelator, pentru ca nu e vreme de curațat, decojit, etc). In apa de adauga sare, piper si chimen (ajuta împotriva balonărilor, dar dă si un gust deosebit). Într-un bol se amesteca orezul cu legumele, se adaugă o roșie mică. Amestecul Nu-am-deloc-timp se leagă cu o lingură bună de ulei de măsline sau de susan. Banal, insă gustos! Rețeta nr.2:Clasicul-grătar-cu-?: Se curăță morcovii si dovleceii de coajă (legumele sunt proaspete), se rad pe răzătoare la o mărime medie și se călesc puțin (pt. a nu pierde vitamine)intr-o tigaie, în care se adaugă un strop de ulei de măsline. Amestecul se condimentează cu sare, piper, oregano si din nou chimen. Se prăjește pieptul de pui si gata! Ideal ar mai fi fost o salată mică der roșii cu ulei de măsline si un strop de oțet balsamic. Eu le-am mâncat din păcate de dimineață. Next time!

No comments: