Monday, 11 May 2009

Pangasius&Brocoli

Initial ma gandeam sa mananc ceva rece si rapid la pranz, insa mi-am adus aminte ca decongelasem pestele, iar brocoli-ul proaspat cumparat trebuia gatit cat mai repede, daca vroiam sa mai pastrez ceva din prospetimea lui. Asa ca in doi timpi si trei miscari am pus brocoli-ul la fiert si am prajit cele doua bucati de peste pangasius in ulei de masline. N-am reusit sa pastrez pestele intreg pentru ca fiind foarte moale, s-a destramat ca un puzzle in tigaie. Hmmm....daca tot este sa ne jucam cu bucatele mici atunci am aruncat si bucatile de brocoli fiert in tigaie, am mai adaugat putin ulei de masline, sare, piper si frunze de migdale (sunt migdale crude, taiate in fasii foarte subitiri). Am amestecat, am invartit, am gustat....da, totul este facut! Se serveste cu o salata mica, de De-Toate (frunze verzi, o rosie, o ridichie, cateva rondele de castravete, ulei de masline si otet balsamic) - salata fiind preparata dupa fantezia, pofta si bugetul de moment! Bon Appétit!

2 comments:

bubu said...

blogul tau seamana cu un blog de retete pentru slabit si chestii dragute:)

Gloria said...

@bubu: :)))) Multumesc! Cred ca esti primul care imi descrie blogul.