Sunday, 3 May 2009

P.R.P.

Următoarea rețetă am primit-o de la prietena mea Anne, din Australia: Penne&Rucola&Prosciutto sau P.R.P. : Pastele se fierb (în final orice fel de paste), șunca (cu cât este mai afumată, cu atât mai bine) se taie mărunt și se prăjește în tigaie, cu un strop de ulei de măsline. După ce "pârâie" șunca, adica se rumenște și mirosul te gâdilă pe la nări, arunci și pastele in tigaie, doi pumni mari de rucola, condimentezi cu sare și piper. Se mai adaugă un strop de ulei de măsline și două lingurițe de oțet balsamic. După ce s-au amestecat și rătăcit bine ingredientele în tigaie, se ia imediat de pe foc (încercăm să păstrăm vitaminele din rucola). La sfărșit, eu personal am mai adăugat niște roșii cherry pentru savoare și prospețime. Când porția se află deja în farfurie, se mai poate decora cu câteva frunze de rucola și roșii cherry (netăiate) la margine. Și așa trece încă un prânz din studențime. Să aveți poftă! (Eu una nu duc lipsa)

2 comments:

morning elegance said...

Glori, plecarea de acasa genereaza noi hobby-uri? Tin sa-ti spun ca te admir... arata foarte biiiine! Blogul tau devine unul cu profil culinar! ;)) Te pup!

Gloria said...

@morning elegance: He he, mă bucur că îți place! De regulă încerc măcar în weekend să îmi fac ceva mai deosebit și adevărul este că mă și distrează! :)