Sunday, 26 July 2009

Emotie de vara

Ziua de duminica inseamna pentru mine liniste, familie, senzatie de amorteala, o stare de somnolenta continua. Duminca in zilele de vara inseamna o mangaiere calda de soare, un zambet din partea norilor albi, o imbratisare intre cer si pamant. Nimic nu mi se pare mai placut decat sa alerg desculta in iarba, nepieptanata de dimineata, lasandu-mi suvitele de par in ritmul adierii molatice. Iarba, inca usor umeda imi gadila talpile spunandu-mi danseaza! Soarele imi atinge corpul spunandu-mi respira! Frunzele mesteacanului din curte ma prind de mana spunandu-mi traieste! Ridic privirea inspre cerul albastru si imi aduc aminte de mare, iar norii albi se transforma in spuma ei. Miscarea lor lenesa sunt miscarea valurilor inainte si-napoi. Adierea calda devine briza marii, spunandu-mi spera! Sub mesteceni gasesc un "chez-long" de lemn. L-a pus tata pentru mine pentru a ma odihni sau a citi. Cu capul in umbra copacilor si cu picoarele in bataia soarelui ma scufund in realitate si fictiune. In astfel de zile, aerul devine respirabil si caldura patrunde in mine....

2 comments:

ivanuska said...

Ce duminici faine au unii! La mine-i taman ziua de muncă...

Gloria said...

@ivanuska: Ohh chiar duminica? Imi pare rau. Deocamdata eu o pot savura pentru ca sunt in vacanta! :)