Monday, 5 October 2009

Salata de la ora 15.00

A inceput facultatea....trebuie din nou sa-mi pregatesc singura mancarea in caz ca nu ma duc la cantina facultatii. Zis si facut, astazi am avut chef de salata de la ora 15.00. Ingrediente (1 persoana): 2 pumni de rucola, 1 rosie, jumatate de para, 2 degete de branza feta, nuci dupa pofte si preferinte, 2 linguri si jumatate de ulei de masline, o lingura de otet balsamic, sare, busuioc, piper dupa ochi, zeama de lamaie dupa puterea fiecaruia de stoarcere. Se amesteca toate ingredientele si se mananca imediat! Pofta buna!

3 comments:

ivanuska said...

Încercăm şi asta, că n-am mai halit rucola...

Gloria said...

@ivanuska: Neaparat! Este delicoasa!

ivanuska said...

O frunză am luat, din blidul unui comesean din restaurant, însă nu mi-am făcut o idee clară.