Saturday, 10 October 2009

A venit toamna

In general nu imi place toamna. Pentru ca toamna inseamna frig, vant puternic, ploi interminabile, cer innorat, stare de somnolenta, izolare. In mod curios, astazi, toamna imi pare a fi o fiinta destul de simpatica. Asemenea unui copil in asteptarea lui Mos Nicolaie sau a iepurasului cu daruri, mi-am lipit fata de geam, mi-am sprijinit barbia in palme si am privit afara. A venit toamna. Astazi, toamna inseamna batai in fereastra indemandu-te sa vii in intampinarea ei, sa iesi din vagauna ta. Toamna inseamna stropi de apa prelingandu-se pe sticla ca si dansul fluturilor pe gheata. Toamna inseamna frunze aurii, brune sau roscate, lasand amprente de energie si foc pe irisul meu. Toamna inseamna prospetime dupa fiecare ploaie, transformandu-mi obrajii in doua cirese. Ridicand privirea, am observat ca de data aceasta toamna venise calare pe nori albi lasand din loc in loc o iesire spre cerul albastru. Astazi, toamna imprastie soarele si ploaia la un loc...Iar eu...eu innot printre stropii de ploaie, ascult muzica frunzelor si imi umplu sufletul cu razele tarzii de soare...

2 comments:

ivanuska said...

Frig, vânt, ploi... Nimic nu-i pe lume mai de dorit!

Gloria said...

@ivanuska: Cateodata mai trebuie sa avem parte si de niste ploi, cu tot tacamul lor...he he