Sunday, 29 November 2009

Culoare in farfurie

Un pranz colorat intr-o duminica melancolica de noiembrie: Somon cu dovlecel si salata. Somonul l-am prajit intr-o tigaie cu putin ulei de masline si l-am lasat dupa aceea in cuptor la cald. In aceeasi tigaie am prajit rondelele de dovlecel. Am condimentat cu sare, piper si am presarat niste seminte de susan. La sfarsit, cand dovlecelul a prins pe alocuri o frumoasa culoare aurie, ca de toamna, am mai adaugat niste parmezan si am mai amestecat inca odata toata compozitia. Astfel parmezanul a patruns bine in dovlecel. Salata am facut-o din rosii si frunze de salata verde, pe care am legat-o cu otet balsamic, ulei de masline, cativa stropi de zeama de lamaie, sare si piper. In final, cei trei crai de la rasarit s-au reunit in aceeasi farfurie...dar nu pentru mult timp, pentru ca Flamanzila s-a si napustit asupra lor. Si asa am incalecat pe-o furcultita si v-am spus pofta buna!

No comments: