Sunday, 22 November 2009

Let's eat a salad

Salata de duminica contine: piept de pui la gratar, frunze de salata verde si alte "ierburi" sanatoase (telina, morcov etc.), rosii, cateva cubulete de branza feta, cateva bilute de mozarella, seminte de susan (prajite pt 1 minut in tigaia in care am prajit si puiul, in ulei de masline), sare, piper, busuioc uscat, zeama de lamaie, otet balsamic, ulei de masline. Se amesteca toate ingredientele si se savureaza imediat la un film comic si relaxant (in cazul meu Wedding crashers. Pofta buna!

4 comments:

aboutsybel said...

AAh...si eu m-am uitat azi la Wedding crashers! :D E foarte dragut! Si reteta ta mi-a lasat gura apa! Am ingredientele...maine incerc si eu la pranz! :D Multumesc ;) Te pup

Gloria said...

@aboutsybel: Filmul l-am vazut a doua oara, iar acuma in varianta nemteasca (evident ca vocile sunt enervante). Da, da, neaparat sa incerci salata. Garantez ca este un deliciu si un plus de vitamine pe langa putinele/multele scapari...he he...

kalliope said...

frumoase retete ai in "bucataria" acestui blog... o zi placuta

Gloria said...

@kalliope: Multumesc! Si tie o zi placuta.