Sunday, 27 December 2009

Sunt ulm

Dintr-un mail trimis de mai multe ori prin forward si care a ajuns si la mine intr-un final, am aflat ce fel de copac/persoana sunt. Nu stiu cat este de adevarat, dar mi s-a parut destul de interesanta descrierea. Ei bine, din pacate nu sunt mar, asa cum speram, ci sunt ulm (12-24 ian.), adica: "Cuvantul care te defineste este nobletea. Te imbraci mereu cu mult bun gust. Nu prea ii ierti pe cei care ti-au gresit. Esti modest(a), vesel(a), iti place sa conduci si urasti sa fii obedient(a). Iti place sa iei decizii in locul altora, esti o fire generoasa si inzestrata cu simtul umorului." La capitolul vestimentatie nu ma incadrez eu chiar asa in randul celor nobili, doarece prefer stilul cat mai sport si mai lejer si nu fac nici o alergie daca trag o fuga in oras cu blugii mei uzati si puloverul prefert, ros deja putin pe la maneca. Este adevarat ca nu uit daca m-a jignit vreodata cineva cu adevarat sau daca s-a purtat urat si nedrept cu mine. In general sunt (cu toate ca nu cu aceeasi intensitate ca si inainte) o fire vesela. Modestia imi joaca cateodata farse, deoarece imi place sa stiu ca sunt in centrul atentiei si totusi nu in lumina reflectoarelor, nu pe marea scena. Stiu, pare a fi o mare contradictie! Imi place sa preiau controlul, sa hotarasc eu anumite lucruri, dar din pacate ma descurc mai bine cu viata altora decat cu a mea, sunt mai stapana pe situatii neutre (care ma implica totusi si pe mine intr-o oarecare masura) decat pe situatii personale. Cu trecerea timpului am ajuns sa imi dau seama si cand trebuie sa tac si doar sa ascult, asa ca "a uri" sa fiu obedienta este un verb prea dur ales. Imi place sa stiu ca am facut un bine si ca am adus zambetul pe buzele celor din jur si da....cred ca am un umor mai aparte...(poza)

2 comments:

Vania said...

La mulţi ani, cu ulmi pe măsură!

Gloria said...

@Vania: Multumesc mult! Un an cat mai bun si plin de bucurii!