Wednesday, 13 January 2010

20

Si chiar daca esti departe de casa, departe de familie, de prietenii din orasul tau....ei tot se gandesc la tine, si incearca sa-ti transmita gandurile bune pe toate caile posibile. Desigur ca internetul este cel mai la indemana si citind mailurile, nu putine, mesajele lasate pe facebook, mesajele primite pe celular, nu poti sa ramai decat cu un gust dulce in gura, sa simti acel tremur cald ce-ti scutura usor corpul si sa zambesti, sa zambesti cu lacrimi in ochi, sa simti cum iti bate inima mai tare de emotii si sa-ti dai seama ca pentru unele persoane inca te afli in sufletele lor. Imi este greu sa descriu acest sentiment in cuvinte si cu toate ca nu asa mi-am inchipuit ziua in care imi schimb prefixul sunt mai mult decat impacata si bucuroasa. Am suflat in lumanari, mi s-a cantat "La multi ani", am primit multe imbratisari si un delicios tort. Sunt bucuroasa ca multe ganduri dragi si sincere au ajuns pana la mine....de departe pana aproape de inima mea. Multumesc.

4 comments:

ivanuska said...

La mulţi ani!

Emanuelle said...

la multi ani Gloria! >:D<
sa.ti se indeplineasca toate dorintele :]
asa tias fi trimis un sms dra no number
>:D<
te puuuuuuuuup
si ai grija de tine

Lilu said...

un La multi ani! intarziat :P

Gloria said...

Multumesc mult!