Wednesday, 10 February 2010

Cadere in somn

Daca ar trebui sa raspund in mod spontan la intrebarea "Ce-ti doresti?" as raspunde "Imi doresc sa dorm". Da, imi doresc sa petrec o zi intreaga in pat, poate chiar si doua. Sa nu fac nimic decat sa ma afund in asternut, sa las forma corpului meu sa se muleze pe saltea. Ce-as mai face? M-as hrani cu somn si leneveala. As citi in sfarsit ceea ce imi place, ceea ce am inceput sa citesc deja de ceva vreme (Atemschaukel, de Herta Müller). As asculta mult jazz si chillout, in timp ce sorb un ceai fierbinte de fructe sau verde cu lamaie. M-as scula din pat doar ca sa imi pregatesc ceva de mancare sau sa imi descojesc o mandarina. Si cred ca as manca multe mandarine si portocale pentru ca ador parfumul ce se aseaza pe degetele mele, ce danseaza prin camera. M-as uita la filmele ce le-am copiat de atata vreme pe dvd-uri si as rade in hohote daca m-as uita la comedii. Stand asa in pat m-as ghemui sub plapuma ca sa nu ma deranjeze lumina peste zi, iar seara as aprinde doar niste lumanari. Tot in pat mi-as savura si cafeaua mea cu lapte si scortisoara, in care as scufunda biscuiti cu ciocolata...Noaptea, inainte sa alunec din nou in somnul dulce, as privi stelele, luna, sau pur si simplu negrul de pe cer si-as cauta stele cazatoare. Mi-as pune o alta dorinta si-as inchide ochii bucuroasa de somnul ce-mi ingreuneaza trupul dar imi deschide poarta catre vis. Si-as visa.....si-as fi una cu somnul odihnitor.....(poza)

2 comments:

STICKS said...

Oare ce alta dorinta ti-ai pune....? Oare ce nu-ti mai place din tot ce ai..? Oare ce ai dori sa schimbi si nu se mai poate...? Oare ce....?

anaayana said...

O zi din 7: dormi mai mult, sa te rasfeti, sa faci tot ce nu ai timp in restul saptamanii si vei vedea schimbarea ;)