Wednesday, 24 February 2010

Nostalgie

Mi-aduc aminte ce bucuroasa eram cand alegeam caseta video cu desene animate la care sa ma uit. Ma afundam in canapea, ma acopeream cu o patura si priveam nemiscata desenele Walt Disney: Pisicile aristocrate, Mica sirena, Cartea junglei, Ferma animalelor, Alba-ca-Zapada, Frumoasa si Bestia, etc. Nu ma saturam niciodata. Dimpotriva, ma puteam uita doua zile la rand la acelasi film. Adoram melodiile si fredonam adesea si eu impreuna cu personajele din poveste. Ma fascinau culorile, veselia, dansurile, povestile de dragoste, suspansul, pur si simplu viata din acea poveste. Deveneam si eu o parte din scenariu, imi inchipuiam cum este sa fi sirena, cum este sa traiesti intr-o casa cu 7 pitici. Cand ma uitam la desenele Walt Disney intram intr-o lume magica, intr-o lume unde binele invinge asupra raului, intr-o lume ireala si totusi atata de frumoasa, intr-o lume unde mi-ar fi placut sa traiesc. Adesea venea si vecinul meu sa ne uitam impreuna la desene si de multe ori faceam cu schimbul si stabileam la ce sa ne uitam. Cand la mine, cand la el acasa. Si simteam mereu aceeasi bucurie....Zilele acestea am primit de la o buna prietena multe melodii din desenele Walt Disney. A trebuit sa aud un singur ton pentru a calatori inapoi in timp si sa privesc cum o fata cu doua codite si cu obrajii plini, se cuibareste pe canapea, se acopera cu o patura si priveste cu ochii mari cat cepele ecranul televizorului unde se deruleaza basmul Walt Disney....

No comments: