Monday, 1 March 2010

1 Martie

Este 1 martie si este primul an in care nu primesc un martisor. Chiar daca eram plecata in strainatate la studii tot ajungeam cumva acasa in perioada aceasta si ma bucuram de fiecare data cand primeam un martisor de la tata, de la bunicu, de la prieteni...Si eu la randul meu cumparam un martisor pentru mama si bunicile mele. Cand eram mica obisnuiam sa fac eu singura un martisor sau sa desenez ceva, ca mai apoi sa decupez si sa leg martisorul facut de mine cu snurul traditional. Dar anul acesta este altceva. Anul acesta nu am mai ajuns acasa, iar 1 martie trece neobservat pe langa mine, lasandu-mi doar amintirea unui martisor ce-l prindeam de bluza sau ce-l agatam de lantisor....

4 comments:

Vania said...

O primăvară frumoasă!

Gloria said...

@Vania: Multumesc, asemenea!

Gabriela Savitsky said...

Să ai parte de un An-Mărțișor!

Gloria said...

@gabriela savitsky: Multumesc mult! O primavara cat mai frumoasa!