Thursday, 11 March 2010

Breakfast at Gloria's

Vitamine si Omega3 Scurt istoric: Parintii mei au fost in vizita la niste prieteni si ca si "snack" au fost serviti cu urmatoarea delicatesa. Doar ca in loc de paine neagra, gazda, a folosit o bagheta. Eu am schimbat putin gustarea si am transformat-o in mic dejun: am uns painea neagra cu unt, peste care am pus somon afumat si in final cateva rondele de kiwi. Si daca tot este sa fie cu vitamine in dimineata aceasta, am mancat si cateva boabe de strugure. Pe langa, eu am mai baut un ceai verde. Foarte bun! (Multumesc Alina pentru idee)

2 comments:

aboutsybel said...

Wow..."doza mica", dar consistenta :P. Ii multumesc si eu Alinei pentru idee :)

Gloria said...

@aboutsybel: Bine, eu defapt am mancat doua felii de paine in dimineata aceea, dar m-am gandit sa nu incarc prea mult poza. Hi, hi. Oricum bun!