Sunday, 9 May 2010

Couscous cu legume

Astazi am gatit si-am mancat pentru prima oara couscous. Sincer nu stiu cum trebuie gatit si nici cu ce trebuie combinat. Dar pentru ca nu am avut timp sa ma documentez cum trebuie, m-am ghidat dupa instructiunile de pe ambalaj si dupa pofta si imaginatia mea. Si cu toate ca am fiert couscous-ul doar 10 minute cum scrie si pe ambalaj m-am ales la sfarsit cu un couscous moale ca si mamaliga, ca si o mancare de bebelusi unde nu-ti trebuie dinti. Mai departe am "prajit" intr-o tigaie cu ulei de masline urmatoarele legume: ceapa, ardei rosu, dovlecel, morcovi, rosii si avocado. Am condimentat cu sare, piper si am adaugat couscous-ul. Am stropit papalașca cu ulei de soia si la sfarsit am ornat cu marar proaspat. Si sa fiu sincera, chiar a iesit un pranz gustos din terci de couscous si legume! Pofta mare! (Ca eu am!)

2 comments:

Vania said...

Eu îl ştiu din anii '70, de la cantina şcolii din Bălcescu. De regulă, era cu sos de roşii...

Gloria said...

@Vania: Bine de stiut! Am sa incerc si cu sos de rosii. Ha ha, se pare ca eu l-am descoperit destul de tarziu :P