Monday, 14 June 2010

Draga Bubu

Draga Bubu, iti scriu pentru a-ti spune din tot dragul La multi ani!!!! Chiar daca suntem amandoi foarte departe unul de celalalt, sa stii ca ma gandesc astazi mai mult ca oricand la tine. Sper ca iti este bine acolo unde esti si ca primesti multe cadouri frumoase, ca mananci un tort din nori de zahar si ca te plimbi mai spre seara printre florile Paradisului tau. Mie imi merge destul de bine, ma chinui cu facultatea. Nu te sfii sa imi mai trimiti cate un sfat ca tare bine imi prinde un sfat de la batrani. Sper ca si la tine este astazi cald si mult soare si ca esti inconjurat doar de oameni dragi tie. Imi pare rau ca nu pot veni si eu sa mancam impreuna din tort, dar sa stii ca stau cu gandul la tine....si imi este foarte dor de tine, foarte dor sa te vad in salopeta ta verde, cu sapca pe cap, dand ocolul casei, trebaluind prin curte. Imi este foarte dor sa imi spui de fiecare data acelasi banc cu cainele pechinez care nu vroia sa manance, banc la care rad cu aceeasi pofta. Sa imi spui pupi mic si sa imi culegi cirese coapte. Mi-e dor sa aud cum te striga Babi: Ryyyyyyy! Da.....de multe imi este dor. Dar n-avem ce-i face. Tu esti acolo si eu sunt aici. Bunicule, iti doresc inca odata din tot sufletul la multi ani. Pentru mine vei ramane vesnic asa tanar cum te stiu ca esti in sufletul tau. Te pup si te imbratisez cu cel mai mare drag! Cu drag, Gloriuta

3 comments:

Alexandru HUSARU said...

Bubu era porecla mea la 16 - 17 ani. Zi bună! :-)

Gloria said...

@Alexandru Husaru: He he...si acuma? Nu mai este Bubu?

Salutari!

MAteiu Alexandru said...

:((