Thursday, 22 July 2010

Agitatie

Astazi este ultima mea zi in Frankfurt pentru aceasta vara. Maine plec la München si duminica acasa, in Timisoara...pentru 2 luni. Urasc sa fac bagaje. Asta pentru ca nu ma pricep deloc. Ba iau prea multe lucruri, ba impachetez nimicuri, ba uit lucrurile importante. Stau ore-n sir si ma invart ca un titirez in fata geamantanelor. Si faza cu fa-ti o lista, la mine nu prea merge. Da, eventual cand ma duc un weekend la munte, dar cand ma duc 2 luni acasa, pai cam iau aproape tot cu mine. Noroc ca este vara si ca vara abia daca poti spune ca purtam ceva pe noi. In plus, cartile mele au prioritate. Stiu ca nu ma pot imbraca cu ele, dar examenele din toamna nu se trec invatand din fuste si pantaloni. Asa ca am deschis larg dulapul si-am inceput sa scot haine afara. Prima statie: le-am grupat frumos pe pat. A doua statie: sortarea nr.2 inainte de a pune in bagaj: hmmm, asta totusi nu, hmmm in asta nu mai incap, hmmm, asta deja e prea veche, hmmm hai mai Gloria, stai doar 2 luni acasa....In final m-am ales cu 2 geamantane mari si inca cateva genti mici. Nu de alta dar cartile trebuiau puse undeva. Buuun. Bagajele sa zicem ca le-am facut oarecum, mai trebuie doar retusate putin. Ce urmeaza? Aualeeeeu! Trebuie sa mai spal toate prosoapele. Fuga jos sa nu se ocupe masina de spalat. Na ca am mai descoperit ceva tricouri in cosul de rufe. La spalat si cu ele. Ok si acuma? Frigiderul. Sa-l golesc de alimentele de care nu mai am nevoie: niste legume congelate de ceva saptamani bune, un sos de chilli pe care l-am folosit de vreo 3 ori si hmmm in rest si asa e gol, ca n-am mai cumparat nimic zilele astea. Ma invart iarasi ca titirezu in camera. Fac un dus ca sa ma racoresc. Imi fac pedichiura si mi-aduc aminte: trebuie sa mai fug repede la banca, sa imi rezolv platile (chirie, curent, faculta) si si.....parca mai era ceva, ah da, asta am scris pe lista. Lucrurile astea organizatorice le scriu. Hiii, mai trebuie sa cumpar una alta, si sa nu uit sa impachetez si cadourile. Cat e ceasul? Vai, e trecut de 12. Acusi vine Dodo. Ah si acuma? Termin de scris pe blog si urmez lista. Pfff, ce complicat este sa fii mare....

No comments: