Monday, 19 July 2010

Astazi am timp

A fost un an greu. Din octombrie, de cand am inceput facultatea de medicina nu am avut deloc vacanta. Mereu cursuri, mereu seminarii extra, mereu studentii de la medicina sunt cei care au si in vacanta lucrari practice. Mi-a fost foarte greu. Si n-au fost rare momentele cand am spus GATA! Eu nu mai pot in ritmul asta, eu nu mai rezist sa invat atata. Si in acelasi timp spuneam si NU, nu ma opresc aici...Si nu m-am oprit. Astazi am dat ultimul examen din aceasta vara. Si am reusit sa-l iau. Nici nu cred ca pot descrie ce sentiment m-a cuprins in momentul cand am ajuns in garsoniera si cand am reusit sa rostesc din nou cuvantul vacanta. Stiam ca imi pot arunca geanta in coltul camerei fara regrete, sa dau muzica la maxim, sa ma uit aiurea la televizor, sa stau pur si simplu intinsa in pat fara sa imi spun mai 5 minute....In sfarsit ma pot plimba in liniste, imi pot vizita orasul, pot descoperi lucruri nou! Mai am doua zile de stat in Frankfurt, doua zile pe care vreau sa le savurez cat pot mai bine....doua zile in care pot respira usurata si sa imi spun: astazi am timp....

2 comments:

razvanserbu said...

Si orasul e frumos?

Gloria said...

@razvanserbu: Este ok. Imi lipseste partea istorica. Se vede ca este oras cu putere financiara, tot la al doilea colt vezi o banca.