Wednesday, 21 July 2010

Fericirea

Poti defini fericirea? Poti spune concret ce inseamna? Este chiar doar o stare, o emotie, un gand? Sau este ceva ce purtam cu totii in noi, dar nu stim de ea, sau nu vrem sa stim, sau nu incercam? Fericirea apare sub multe forme. Fericirea apare cand nici nu te astepti. Vine din senin la tine, se cuibareste in mintea si sufletul tau si-ti ofera o stare de bine, o stare de implinire. Sunt curioasa ce-ar raspunde oamenii pe strada daca i-am intreba: esti fericit? Sunt curioasa cum definesc altii fericirea. Cum au intalnit-o, cat de des sunt vizitati de ea? Daca m-ai intreba, ti-as raspunde ca fericirea este colorata si miroase a scortisoara. Are gust de lubenita rece si-ti zambeste in fiecare dimineata. Fericirea se imbraca in prietenie si poarta la picior numarul dragostei. Poate deveni invizibila si atunci nu o mai poti vedea. Cateodata sta zile intregi ascunsa....ramane uitata intr-un sertar prafuit si asteapta ca tu s-o scoti din intuneric. Cateodata, fericirea se ascunde in cafeaua bauta cu prietenii dragi in oras. Alteori devine palpabila pe filele cartii tale preferate. Uneori o auzi cand dai muzica la maxim si adesea te pisca spontan de buze lasand amprenta unui zambet. Ultima oara, fericirea m-a vizitat intr-o dupa masa. A venit pe bicicleta si s-a imbracat cu razele tarzii de soare. M-a luat cu ea prin parcuri, in afara orasului agitat. Ma aflam in panta cand am renuntat la pedalat, am lasat bicicleta sa mearga de una singura, am inchis pentru o secunda ochii si m-am lasat dusa de fericire...

No comments: