Friday, 6 August 2010

Revedere

Vezi in ochi o stralucire. Fata le este toata un zambet si observi cum iti cauta privirea, cum incearca sa-ti inregistreze fiecare cuvant. Esti strans puternic in brate, esti pupat cu ardoare pe obraji. Cand suni la telefon parca auzi la capatul firului un clinchet de zurgalai. Si atunci iti dai seama ca le-a fost dor de tine, ca se bucura sa te vada...Ai un sentiment placut, ce te face sa zambesti cu intregul corp si sa incepi sa iti spui povestea. Fiecare isi manifesta in mod diferit fericirea unei revederi sau a unei intalniri inceputa candva in trecut si neterminata, lasata pe mainile timpului...Timp in care si tu si eu ne-am schimbat, ne-am instrainat unul fata de celalalt si parca ne-a fost anesteziata cutia cu amintiri...Am ajuns din nou la ziua 1, cand abia ne cunosteam. Ne asezam la masa, comandam o cafea si povestim, pe rand. Conversatia nu mai este intrerupta de rasete, de intrebari de genu mai stii cand sau iti aduci aminte...Ascultam politicosi ce avem de spus, mai adaugam cate o parere dar intre noi a ramas doar gustul unei cafele amare, fara zahar si fara lapte. Si te intrebi, sunt oare eu de vina? Lasa detaliile inutile deoparte, povesteste-mi despre tine, despre viata ta! Insa primesti acelasi raspuns, aceeasi descriere monotona despre trecerea timpului, despre evenimentele cotidiene. Cauti disperat acea stralucire din privire, acea strangere puternica de mana, acea imbratisare care iti spune bine ai venit, ce ma bucur sa te revad. Ne terminam cafeaua, ne uitam la ceas, platim, plecam. Eu la dreapta, tu la stanga, eu intr-o parte si tu in alta. Oare ne vom mai revedea? (poza)

No comments: