Wednesday, 15 September 2010

Cand afara toamna

Cand afara toamna incepe sa se dezlantuie, aruncand cu stropi de ploaie, sufland puternic un aer rece din plamani, decolorand intregul peisaj, lasand ca totul sa para gri si fara viata...ei bine, atunci imi place sa ma cuibaresc in patul meu si stand asa sub plapuma sa citesc un roman, un eseu sau orice alta carte buna, sa sorb lenes dintr-o ceasca de cafea cu scortisoara sau dintr-o cana cu ceai verde si sa ascult smooth jazz si chillout. Din cand in cand sa alunec intr-un somn scurt si intens si sa ma trezeasca ploaia ce se sparge in sute de perle sclipitoare pe geamul meu. Si dupa ce m-am saturat de citit sa ma uit la un film, care sa ma tina in suspans, cu sufletul la gura. Dar sa fie un film cu happy-end, ca atunci cand s-a terminat, eu sa il continui in gand si sa alunec din nou intr-un somn profund. Da...acesta este scenariul ideal cand afara toamna incepe sa se dezlantuie. Scenariul real este, ca ma cuibaresc in pat, pentru ca imi este frig, dar muzica nu canta, cafeaua am baut-o deja si in locul unui roman, citesc cartea de biochimie...

3 comments:

Tzzumbi said...

îmi place printre altele imaginea ploii ce se sparge lovind geamul :) fain

Gloria said...

@Tzzumbi: Multumesc. La tine cum se sparge ploaia in geam?

nideleacristian said...

Buna ziua.
Ma numesc Cristian, administratorul directorului web www.edelbeta.ro.

Va propun un schimb de link-uri. Va pot promova blogul prin introducerea lui la rubrica Parteneri, in cadrul directorului.

In schimb as dori sa plasati la dvs. in blogroll urmatorul link:

Titlu - WMS
url - http://www.pointlogistix.ro/crosspoint-wms.html

Daca sunteti de acord, va rog sa ma contactati la nideleacristian@gmail.com cu detaliile link-ului dorit de dvs