Monday, 13 September 2010

Comptine d'un autre été

Mi se intampla ca atunci cand ma pun la volan, sa imi doresc sa conduc de data aceasta fara a avea o tinta anume. Ador sa ascult muzica in masina si sa ma aflu in afara orasului, in afara agitatiei, undeva pe un drum de munte, sau un drum mai deluros. Imi place sa ma pierd pe drumurile serpuite, avand in dreapta si in stanga doar paduri. Sa trec peste un pod si sa aud susurul apei cand deschid geamul. Sa fie soare afara si sa imi bronzez bratul stang. Sa imi port ochelarii de soare cu dioptrii si cel mai mult, ador sa ascult melodia Comptine d'un autre été de Yann Tiersen. Ii dau drumul.... Ma aflu in afara orasului. Nu stiu unde sunt, dar stiu ca valsez in timp ce conduc. Masina zboara. In stanga mea verdele ierbii si galbenul florilor se amesteca cu albastrul cerului. Culorile patrund una intr-alta asa cum se amesteca culorile uleioase pe paleta pictorului. In dreapta mea verdele inchis al copacilor imi ureaza drum bun....Masina zboara...eu zbor...Melodia se terminase si un claxon puternic din spate m-a facut sa tresar. La semafor era deja verde. Am bagat in viteza si mi-am facut loc prin aglomeratie....

2 comments:

Tzzumbi said...

se spune ca orice adevărată frumusețe ne poartă sufletul spre Dumnezeu :)

Gloria said...

@Tzzumbi: In cazul acesta sper sa pot observa cat mai multe lucruri frumoase :)

O zi buna.