Thursday, 23 September 2010

La km departare

Cu ceva zile in urma, am descoperit in dulap cutia cu pantofi in care mi-am depozitat casetele mele cu povesti din copilarie. Fratii Grimm, Degetica, Harap-Alb, Craiasa-Zapezii, Cenusareasa si multe alte basme.....Basme romanesti cat si nemtesti mi-au povestit multe seri la rand, fara pauza, fara a obosi niciodata. Pentru ca deja devinse obositor pentru parinti sa imi citeasca in fiecare seara o poveste s-au gandit sa imi puna cate o poveste la casetofon. Si asa asteptam eu cu nerabdare si cu entuziasm sa vina in sfarsit seara si sa pasesc si eu impreuna cu printesele, zanele sau Fat-Frumos pe taramul necunoscut...Dupa aproape 15 ani descopar cutia cu casete. Le-am depozitat intr-o cutie de pantofi odata ce am renuntat la a mai asculta povesti seara. Acuma, gasindu-le, mi s-a facut un dor nespus sa fiu inca o data o printesa, sa dansez si eu ca si Cenusareasa la bal sau sa ma pierd in 1001 de nopti. Si asa, am inceput sa ascult cate o poveste in fiecare seara. Aveam din nou 5 ani si ascultam cu acelasi drag, cu aceeasi nerabdare. In seara aceasta voi asculta ultima poveste si dupa aceea voi pune casetele inapoi in cutia de pantofi. Cine stie ce personaj din basm voi fi peste alti 15 ani. La noapte voi lupta alaturi de Harap-Alb, iar maine....maine voi fi iarasi o studenta de 20 de ani la 1270 de km departare de copilarie

2 comments:

ivanuska said...

Frumoasă descoperire!

Eu nu mai găsesc nicăieri ceva să mă facă să-mi pară că-s încă viu...

Gloria said...

@ivanuska: Multumesc.

Hmmm, cauta putin prin dulap...sigur se va gasi ceva din "trecut". :)