Friday, 8 October 2010

Peste cu legume

Si din nou un pranz rapid pentru studentii sau nestudentii fara timp: am ras rondele un dovlecel si doi morcovi si i-am pus in tigaia cu un strop de ulei de masline sa se "incalzeasca". Dupa ce-a fiert si brocoliul vreo x minute (nu stiu cat, vezi si tu asa dupa ochi sa nu se papaleasca prea tare) l-am adaugat si pe el in tigaie. Am sarat, am piperat, am aruncat cu seminte de susan si de chimen in dreapta si in stanga in tigaie, am pus niste apa, am acoperit cu un capac si din cand in cand am mai si amestecat. Intre timp am prajit pestele de asemenea in ulei de masline si....si gata. Legumele au fiert, in ultimele secunde am adaugat si frunze de busuioc proaspat, pestele a prins culoarea dorita, am aranjat totul in farfurie si pofta buna!

2 comments:

Tzzumbi said...

pofta buna tuturor :)

Gloria said...

@Tzzumbi: Multumesc! Chiar a fost bun! He he.