Saturday, 13 November 2010

In afara mea

In momentele de mare tensiune si de oboseala psihica ma intind pe jos. Devin una cu covorul. Ascult cateva melodii ce-mi merg direct la suflet. De data aceasta am ascultat City life de Almadrava si Only time de Enya. Inchid ochii, respir adanc si incerc sa imi relaxez fiecare vertebra. N-as putea spune ca ma gandesc la ceva anume. Cand stau asa intinsa pe pe jos, ma simt foarte mica...Mica comparativ cu lumea ce ma inconjoara. Dar in acelasi timp simt cum corpul meu intra intr-o armonie aproape perfecta cu pamantul, inregistrand fiecare vibratie muzicala. Intr-un astfel de moment patrund adanc in mine si las mintea sa isi aleaga singura gandurile, las inima sa bata dupa voia ei, las plamanii sa respire fara ajutorul meu, las sangele sa circule fara ca eu sa-i pun vreun obstacol in cale...Imi las corpul in voia sa....Nu mai am nimic de spus. Tot ce trebuie sa fac este sa stau intinsa pe podea si sa privesc cu ochii inchisi imagini, poze, amintiri, sa respir molecule de energie si sa ascult note muzicale. Tot ce trebuie sa fac este sa nu fiu eu si sa ma las in grija corpului meu si a ceea ce ma inconjoara.....

No comments: