Sunday, 28 November 2010

Pofta buna!

Pranzul meu de duminica: 1.Piept de curcan la gratar cu legume si orez: Intr-o tigaie am calit o jumatatea de ceapa si cateva cubulete de dovleac. Cand dovleacul a devenit usor moale, am adaugat legume congelate (scoase de ceva vreme din congelator) si spre sfarsit niste orez fiert si un avocado. Am condimentat cu sare, piper si am stropit totul cu niste ulei de susan, sos de soia si 2-3 stropi de zeama de lamaie. Iar pieptul de curcan....clasic, la gratar. 2.Ca si desert niste muffins de ciocolata (briose): Am cumparat compozitia pentru briose, gata facuta, de la Dr.Oetker, care a fost foarte amabil sa-mi impacheteze si cosuletele pentru umplutura. Tot ce am mai facut eu, a fost sa adaug un ou, 100ml lapte, 125ml ulei si din proprie creativitate am mai adaugat afine uscate si condimente de turta dulce. Am umplut cosuletele cu acest aluat, am ornat cu buline de ciocolata (tot de la unchiu Oetker) si am lasat briosele timp de 20 minute in cuptorul incalzit din timp la 180 de grade. Si gata! Pofta buna!

No comments: