Tuesday, 8 July 2014

Amintiri din copilarie



Imi este dor de "Ai putintica rabdare" a lui Caragiale, de Amintiriile lui Creanga, de Mara lui Slavici...de noptile albe impreuna cu prietenii mei "Ciresarii", de melodiile lui Nicu Alifantis pe versurile lui Nichita Stanescu...Sa stau in poiana bunicii impreuna cu Cella Serghi si ai ei "Panza de paianjen"  sau sa ma pierd in cei "Doi ani de vacanta" impreuna cu Jules Verne. Imi este dor sa stau la o poveste cu "Iona" lui Marin Sorescu sau sa ma scufund in Parcul Rozelor in "Ultima noapte de dragoste, intaia noapte de razboi" a lui Petrescu. Ah si cum sa uit de frumoasa "Maitreyi" care m-a fermecat si pe mine alaturi de Eliade. As putea sa scriu pagini intregi despre scriitorii care m-au fermecat, despre operele care mi-au luminat mintea si mi-au infrumusetat imaginatia. Da....as putea sa vorbesc ore in sir despre dorul meu, de a ma intoarce inapoi, de a sta la umbra unui nuc, visand "La Medeleni"....

No comments: